Direktlänk till inlägg 30 oktober 2008

alla som inte ligger är våldtäksmän

Av linnea - 30 oktober 2008 16:20

Ok. Igårmorse fick jag återigen en horribel start på dagen, jag läste som sedvanligt min metro på tåget, och vad fick jag se, jo en av de mest vidriga insändare jag läst! Den löd såhär:

"Dagens tjejer är..män.

Dagens tjejer är för jävla äckliga, de beter sig mer maskulint och ligger runt mer än killarna själva"

Tur att man hittat en av de söta tjejerna"

För det första, din defenition på de söta tjejerna är alltså: frigid, beter sig kvinnligt(?) och fisförnämt, rapar aldrig, fiser aldrig, skiter absolut inte, luktar alltid rosenbuske, har en inbyggdhet som innebär att det inte växer hår i armhålor, ben eller på andra ställen förutom huvudet.

Isåfall är jag en av de "fula tjejerna" i dina ögon din jävla jubelidiot.

Och tjejer som ligger MER ÄN MÄN, amen ve och fasa! vart är världen på väg?! Det verkar också vara så att den lilla fittan till skribent tro sig tycka att kvinnor är äckliga när dom ligger runt, men inte männen, nejnej, inte männen.

Håll du dig till din "söta tjej" du, (fast jag vet mig tro att hon vill bli tagen där bak. oh no)

Och att vi beter oss maskulint? Javisst, jag rapar ljudligt, jag skiter en gång om dagen som de flesta andra människor på denna planet, jag kliar mig i skrevet, det växer hår på de flesta ställen där det inte "borde" samt att jag knullar vem fan jag vill, när jag vill och hur mycket jag vill.

 
 
fairy

fairy

31 oktober 2008 17:46

fuck yeah!

http://ochjag

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av linnea - 17 augusti 2013 01:50

När jag har en relation hakar jag upp mig på allt som känns fel och dåligt, som att jag letar efter saker bara för att kunna avsluta nåt, och påbörja nånting annat. När man sedan blickar bakåt tänker jag bara på det bra, på det som betydde nånting....

Av linnea - 13 augusti 2013 20:53

Efter snart ett år hälsar jag mig själv tillbaka till bloggandet. Väl mött Linnea! ...

Av linnea - 19 november 2012 21:31

Det kan inte krävas mycket i barndomen för att man ska bli känslomässigt rubbad som vuxen. Jag var alltid ett glatt barn, glatt men eftertänksamt.  Hade mycket idéer om hur saker skulle vara och om det visade sig vara fel eller om nån sa emot kun...

Av linnea - 18 november 2012 11:59

Väldigt surrealistiskt nu. Sitter ensam på Muffinbakery på Östermalm, det är nästan helt fullt här fast alla är tysta. Ur högtalaren spelas en fransk sorglig låt, antagligen om kärlek. En läser tidning. En sippar på en juice. En sitter med sin ...

Av linnea - 18 november 2012 11:42

Väldigt surrealistiskt nu. Sitter ensam på Muffinbakery på Östermalm, det är nästan helt fullt här fast alla är tysta. Ur högtalaren spelas en fransk sorglig låt, antagligen om kärlek. En läser tidning. En sippar på en juice. En sitter med sin ...

Ovido - Quiz & Flashcards