Alla inlägg under maj 2009

Av linnea - 25 maj 2009 15:47

Oj, det var jävligt länge sen jag var här inne sist.

Just nu består mina dagar av att sitta och låta timmarna gå och vänta på semestern då jag kan åka hem från den här förbannade skitstaden. (ja jag tycker att den är det just nu)

Jag vet inte vad jag ska göra med dessa olustiga känslor jag har i kroppen just nu, känslan av att sitta fast, jävligt fast, på ett ställe man inte alls vill sitta. Man har så mycket ställen man vill till men man sitter helt enkelt bara fast.

Mitt liv går i en jämn våg och ingenting händer.

Vad som ska hända vet jag inte, någon slags förändring? Men även om jag får möjlighet till förändring är chansen stor att jag inte gör någonting åt det.

Men om jag nu gör något drastiskt så kommer känslan av att sitta fast infinna sig väldigt fort igen, varför är det så?

Det finns ett ord för såna som mig och det är KRONISK MISSNÖJD.

Är det någon som förstår vad jag menar?

Ovido - Quiz & Flashcards