Alla inlägg under april 2012

Av linnea - 27 april 2012 20:41

Vissa dagar vill jag verkligen bara hänga ut alla människor som var vidriga mot mig med namn och bild. 

Men vad vinner jag på det? Istället kan jag ju bara på kul rada upp vad följande människor gör:

40% av dom är överviktiga.

25% av dom lever kvar i bubblan av att dom är med i de coola gängen, fortfarande!

35% av dom har barn. 

95% av dom bor kvar i Karlshamn. (surprise!?)

Och 100% hoppas jag tänker tillbaka på sin skolgång, får ångest och tänker: vadfan höll jag på med?



Av linnea - 19 april 2012 23:09

Får sådär ångest när jag inte har något vettigt och skriva.

Så jag låter bli.

Av linnea - 16 april 2012 23:57

Fan vad glad jag blev när jag läste denna lilla insändare i Metro påväg hem från jobbet tidigare ikväll. 

Tack Pär! Vem du nu är, du gjorde min dag och en liten strimma hopp tändes i mitt lilla hjärta.


"Jag blir gigantiskt förbannad och besviken på alla män som inte respekterar människors lika värde.

Män köper sex, säljer kvinnor, våldtar och slår. 

Samhällets fiende nummer 1 har ingen speciell ålder, ursprung eller samhällsklass,

den minsta gemensamma nämnaren är att alla är män. 

Denna fullkomligt saknad av empati och förmåga att leda sig själv är förvånadsvärd.

Många stunder skäms jag över att vara man." -Pär.

Ovido - Quiz & Flashcards