Alla inlägg den 24 oktober 2008

Av linnea - 24 oktober 2008 22:11

Jävla fittdag verkligen, har så ont i ryggen och benen och fötterna efter att ha stått i 9 timmar på jobbet. ville typ grina på vägen hem.

min första reaktion efter jobbet: jag måste ha alkohol!

andra reaktionen: jag måste ligga!

tredje reaktionen: jag måste sova.

Så det blev faktiskt altenativ nummer 3.  Eller ska bli. snart.

krypa ner i sängen med en speciell man hade varit gött, men det går lika bra med mia.

Fan vad trött jag blir på folk, dom är som gamar så fort det är provsmakning i affären.

det värsta är när dom säger nåt i stil med "jaa här man man stå och äta sig mätt"

Ja din hargalna hagga, ät upp min ost bara, ät så mycket du orkar, och ännu bättre - ät upp hela brickan och köp absolut ingenting!

Och "Jaa nu behöver man inte äta nån lunch idag!"

Och jag måste le så trevligt och säga: "naaee.. hehe.. HE!!! !!%%!#!#!%&"

Och det värsta av allt är faktiskt när folk kommer med sina äckliga snoriga ungar och ger barnen ost, för det första spottar ungjävlarna alltid ut min dyra delikatessost, för det andra så tar dom med sina snoriga fingrar på alla ostbitar som ligger där, och för det tredje så köper dom aldrig något!

Alltså död och elände åt mänskligheten.

Av linnea - 24 oktober 2008 09:11

"Asså vi kan ju gå ut och ta bara typ en öl.. eller två"

När vi var uppe i 6-7 OCH hade lämnat stället för att gå och köpa cigaretter och kommit tillbaka för ytterligare öl så kom vi på att vi hade iallafall något och fira: Jag och mia är nu officiellt sambos!

kändes skönt att komma till mia efter jobbet igår, få lite distans i tillvaron och bara andas in.. andas ut, andas in.. andas ut. (för andas gör jag ju inte annars)

Nu är det morgon och jag har druckit en liter vatten samt hällt i mig en C-vitamindrink för att orka vara trevlig mot fittkärringarna som står och trycker i sig ost på coop konsum i liljeholmen idag. Känner ni min positiva inställning?

Det är fan sanslöst hur mycket skumma människor det finns här!

"det va fan vad det ska kosta att frakta ost uppifrån jämtland då"

 (sur gubbfan på 70 bast)

"Det var ett jävla kilopris!!" (sur man på 40 bast)

Vad vill dom att jag ska svara på det? "Javisst, det är så in i helvetes dyrt" "Ojojoj, nämen det var förskräckligt var dyr osten var, jag tror jag tar och sänker priset direkt"

eller "Jaa... det var dyrt, förlåt, förlåt så hemskt mycket..."

Jag röstar på "Stick och köp din jävla hushållsost och ta dig o röven gubbfan!"



Ovido - Quiz & Flashcards