Alla inlägg den 13 oktober 2008

Av linnea - 13 oktober 2008 01:04

Är rädd för att mina sömnproblem kommer komma tillbaka nu när min framtid är osäker och min tankeverksamhet ständigt är i arbete.

Jag har lyssnat på coldplay - viva la vida 50 gånger idag tror jag.

Min vilja är det inget fel på, snarare mina handlingar, dom kommer bort liksom.. det finns så mycket annat att göra än o söka det där jobbet.. bre en macka t ex.. rasta hundarna.. klia sig i skrevet.

Kommit underfund med att det är lättare att inte tycka om någon, det mesta var så mycket lättare när det var impa, pimpa, pumpa, dumpa, bye ditt snille, nästa kille!

Men vem har sagt att lätt = bra?

Nattens fråga:

"Vafan gör jag här!?"


Lova mig att du läser vartenda ord långsamt i texten nedan.


I use to rule the world

seas would rise when I gave the word

Now in the morning I sleep alone

Sweep the street that i used to own.


Ovido - Quiz & Flashcards