Alla inlägg den 13 februari 2009

Av linnea - 13 februari 2009 13:07

Ouuuhhh! Blondinbella har tydligen blivit utsatt för ett "övergrepp" med tanke på när hon skulle stå och sälja sina vidriga djurpälsar på en liten fin loppmarknad på östermalm, så kom det två aktiviser, gick fram till bella och drog fram en flådd mink!

Haha, jag kunde inte annat än skratta när jag såg hennes min, hörde hennes gälla skrik och kan inte undvika att tänka på vafan hon kände under just det ögonblicket?

Vi vet alla att detta inte kommer göra att hon kommer sluta visa upp sig i sina plastiga poser med diverse olika sorters djurpäls på sig på sin blogg, som förövrigt jag trodde var stängd!? Såg att hon börjar skriva igen, antar det var när hon grinandes röstades ut i lets dance?

Jag kan inte motstå att gå in på hennes blogg och läsa vad hon skriver för helt pantade grejer, och sina jäkla shopping-listor hon håller på med?? Ok intressant, du har köpt ett par tantskor för 18.000

Från och med nu ska jag inte gå in på hennes satans blogg för så länge jag gör det så bidrar jag till att hon kan köpa dom där jävla skorna.

Kan inte du göra det samma?

Av linnea - 13 februari 2009 10:29

Ja, nu är det så att jag är hemlös once again så om någon människa som ska hyra ut ser det här, så tycker jag att ni ska överväga att vilja hyra ut er lägenhet i Stockholm till en sån positiv och trevlig tjej som mig :P

Nej men skämt åsiso så är jag faktiskt skötsam och relativt lugn och betalar alltid hyran i tid!

anyway så blir det utflyttningsfest på lördag då vi lämnar vårt kära men ack så korttidsuthyrda gubbängen.

Det blir för mig att bo runt hos olika folk tills jag hittar någon vettig vrå att bosätta mig på. Tillbaka på ruta ett jaaa, och ångesten är faktiskt mindre än vad den borde vara.

Sitter på jobbet nu och är så sjukt sugen på McDonalds, men tvekar för jag inte orkar med mammor/ungar/dryga folk.

Nu ska jag göra något vettigt som att torka av behandlingsprodukterna eller lägga en mask.


P.S Fairy! Du intresserar mig. vad har hänt med din blogg? skriv mer kvinna!


Ovido - Quiz & Flashcards