Alla inlägg den 3 februari 2009

Av linnea - 3 februari 2009 00:35

Sitter och häller i mig SanTiago lådvin såhär på denna fina måndagsnatt, i hopp om en helt okej fylla eller en helt okej sömn.

Betongklaffen mitt emot sitter grannen och kollar på porr på sin fina platt-teve.

Jag stod lite och försökte kolla, vrida huvudet av och an för att få en fin vinkel. Jag vet inte, det gick inte så bra, jag såg nån röv guppa upp och ner men mer än så blev det inte.

Försöker fundera på vad mina andra grannar gör nu, en sitter iallafall och kolla på porr, en annan ligger och snarkar, en tredje BORRAR I VÄGGEN hörde jag EXAKT nu när jag skrev det. sjukt.

Varför borrar man i väggen en måndags natt? I ett desperat försök att få vardagsrummet lite trevligare med en handmålad tavla?

Ärligt talat så är jag trött på det mesta.

Ovido - Quiz & Flashcards