Alla inlägg den 2 februari 2009

Av linnea - 2 februari 2009 10:36

Det är sånt som stör, det kallas för en klump i magen och ett konstigt humör.


Är väl inne i någon slags svacka där allt är ett stort tvivel och jag har ingen aning om vad jag vill.

Saknar min familj varje dag och mina hundar såklart.

Jag saknar min hemstad och allt som jag upplevt där, gatorna, parken, skogen, djuren, saknar till och med den där äckliga lukten från oljefabriken som bolmar ut rök.

Vet inte om det är hälsosamt att vara så familjekär.

Jag har iallafall bestämt att jag ska skriva en lista om vad jag vill ha uppnått och var/vad/vem jag vill vara om 10 år.

 Förresten, nu ska jag bli en liten pussy och sitta bänkad framför melodifestivalen varje lördag, ensam förmodligen eftersom ingen kommer vilja sitta bredvid.



Ovido - Quiz & Flashcards