Alla inlägg den 22 september 2008

Av linnea - 22 september 2008 12:48

Hela morgonen har jag tänk på en av mina bästa utekvällar någonsin.

Jag och marieke skulle fira hennes 22 årsdag och började med att gå till ringen och handla massvis med tacogrejor, sen så lagade vi taco.

Jag hade köpt jordgubbsvin som vi slurpade i oss ganska snabbt.

Sen lyssnade vi på musik och skrek med i schlager och westlife.

Sedan kom mia och vi började kröka ännu mer.

För att efter det gå till snaps uteservering och ta en öl, detta hör till att vi alla tre hade partyhattar för att fira mariekes dag!

Det ösregnade hela vägen från marieke och till snaps så vi fick ha tidningar över hvuudet för att inte bli blöta, vilket vi blev ändå.

Sen var det som vanligt kellys.

Efter vi hade shotat och krökat lite där så kom agustin som vi träffat dagen innan och hade med sig massa vänner.

Ett tu tre så var vi i deras van på väg till en efterfest där dom bodde.

inte förren vi var där så fortstod jag var vi faktiskt var, och vilka dom faktiskt var.

Det visade sig att dom var arkitektstudenter på genomresa genom världen, vi befann oss på karlaplan på den uruguayiska ambassaden, med pool, bastu mm. Vi bastade, alkade, rökte, lyssnade på spansk reggae och badade i poolen till sju på morgonen då det bara var jag och pablo kvar i bastun, alla andra hade däckat (eller gjorde diverse andra sysslor!)

Marike och agustin låg och höll om varandra och sov så sött så jag droppade lite vatten i ansiktet på henne så hon vaknade. Sedan gick vi hem, det låg ju på karlaplan så det var nära mig, mia och jag var fortfarande piggiluriga men marieke var helt fucked up och kunde knappt gå, men vi följde henne till tuben sen promenerade vi hem.

Well. Det var den mest lyckade utekvällen under hela detta året iallafall.


Här är 3 bilder från kvällen.



Ovido - Quiz & Flashcards