Alla inlägg den 17 september 2008

Av linnea - 17 september 2008 14:29

Jag borde inte:

dricka så mycket öl

göra av med så mycket pengar på utekvällar

vara lat med att söka jobb

hångla med främlingar

bo i stockholm utan pengar eller jobb

äta så mycket chips och godis

bli beroende av någon

köpa onödiga grejer

röka på vardagar

bli kär i någon


Jag borde:

skaffa mig ett jobb

gå och klippa mig

skaffa ett gymkort

dricka mindre

röka mindre

bestämma min framtid

ringa runt till olika spa-anläggningar

spola tillbaka tiden 1 år bakåt

ringa till mamma och säga att jag älskar henne

bli kär i någon



Vad har denna padda och jag gemensamt?

(ja det var en gåta)

Av linnea - 17 september 2008 14:23

Nu inviger jag min nya blogg med att säga VÄLKOMMEN

Detta får bli min 3:e och sista blogg

Enjoy

Ovido - Quiz & Flashcards