Alla inlägg den 20 september 2008

Av linnea - 20 september 2008 20:56

Snart har helgen passerat igen. känns alltid lika vemodigt.

Imorgon kommer nathalie hem från prag iallafall.

inget jobb och snart inget "riktigt" boende, det blir lätt att man känner sig som en andra-klass medborgare, överflödig.

När jag väntade på tunnelbanan mot mörby i gamla stan så var det två fyllon som stod på perrongen mittemot. En indian och en fet jävla kärring som stod och råhånglade, jaha tänkte jag (som själv är emot hångel offentligt)

jag fick väl motvilligt acceptera deras "kärlek".

När han sedan stack ner sin hand i hennes tröja och plockade upp ett stort fläskigt vitt bröst och började slicka på det fick jag dock kväljningar och klöktes nästan! Samtidigt som detta horribla hände så lyssnade jag på the killers - when you were young så nu är denna låten besudlad av ett hängigt och fläskigt bröst från en alkiskärring. Tack för det, jättetack, verkligen.

Ja men visst är nu denna lördag fulländad.


Andreas skickade denna bild till mig från när han och jag var på romantisk semester på någon öde ö. Jag minns dock inte själva händelsen!



Ovido - Quiz & Flashcards