Alla inlägg den 17 november 2011

Av linnea - 17 november 2011 22:46

För cirkus en vecka sedan lovade jag att jag skulle skriva vad jag faktiskt Tyckte om. Nu känner jag att jag är redo för det.

Linnea tycker om:

solljus, syster, vegomat, manlig kärlek, DJUR, skogar, sjöar, uppskattning, gamla människor som håller hand, respekt, dialekter, borra in ansiktet i en djurpäls(levande), mamma, rosa blommor, doften av regn när det är sommar, ost, Öland roots, långt hår, anordna saker, danska, när man precis upptäckt en sinnessjukt bra låt som man inte kan sluta lyssna på, när någon säger att man är saknad, när jag har rätt, sarbi, svensk reggae, indiska kläder, bröllop, koskit, äta på restaurang, kellys, när folk får varann, människor som ger mig bra energi, evig kärlek, när man har bestämt sig, ett gott vin, en riktigt bra film, ljudet av en spinnande katt, när man vet att man verkligen gjort rätt val, grekland, satsumas på hösten, kickar, tjejmiddagar, hästar i en hage, livet i ett nötskal.

Ovido - Quiz & Flashcards