Alla inlägg den 12 mars 2010

Av linnea - 12 mars 2010 23:12

men jag ska börja, det ska jag, i en annans armar nån annanstans

jag hör inte hemma där heller men så länge han rör mig stannar jag

älska säjer han, underbar vacker älskling älska, och jag drunkna i orden för ord är det vackraste och viktigaste på jorden, ja.

dom är aldrig många, snarare en och den enda jag kommer till naken för att han är den ende som får vara med i min film

jag kan alla repliker utantill

och det enda han behöver göra är att låtsas älska mig

Av linnea - 12 mars 2010 15:20

Har du inte märkt att stjärnorna sitter fel? att fåglarna sjunger falsk, att månen ligger för långt åt höger? att träden tappat blad och fått nya i fel färg, att vindarna tappat bort sig, att vågorna går åt fel håll, att molnen fallit isär, att mörkret slocknat?

att jag fattas dig älskling och att det inte är våra stjärnor som gnider sig mot varandra och exploderar om nätterna och att det är fel!

att det är katastrof!

att det betyder att snart tappar solen också bort sig och snön och myggen och så går alltihop sönder och i kras och i tusen bitar

Ovido - Quiz & Flashcards