Alla inlägg den 26 november 2008

Av linnea - 26 november 2008 15:39

Alltså snön håller på att regna bort!

Men i tyresö är det fortfarande kvar, men det är bara en tidsfråga innan det försvinner här också, bara en tidsfråga!

Jag blev bjuden på mongolisk buffé idag, det var sjukt gott såklart och jag svullade (enligt mig iallafall)

Nu sitter jag mest och funderar på vad jag kan trycka i mig härnäst.

Har ni varit med om någon period i livet då det enda roliga man kan göra är att äta och bli full? Det har jag. Och jag har 1-års-jubileum snart!

Jag vet att mina inlägg är vardags-tråkiga på senaste, men jag måste ju få uppdatera er om vad jag faktiskt gör. (notis: äta och bli full)

Jag önskar mig mest av allt just nu:

En lägenhet

En miljon kronor i kontanter

Att min mat i magsäcken ska smälta så jag kan trycka i mig mer

En kall öl

Och en gnutta sex.


P.S det där jag skrev om att jag hoppades allt var bra med er var sarkastiskt, det förstod ni va? D.S




Av linnea - 26 november 2008 10:55

Bloody morning och jag har ingen mat hemma.

eller hemma och hemma. "Hemma" i min väska rättare sagt, där jag för närvarande bor. Åt lite lakris till frukost och känner nu för varje dag att magen växer, inte för att jag inte har skyddat mig, utan just för att jag äter lakris till frukost!

Jag var iallafall på friskis och svettis för några dagar sedan och kollade upp gymkort för att sakta men säkert få tillbaka min smärta tonårskropp!

Men förstår ni, det blir såhär när man dricker 8-10 öl på en fredag.. sen blir man ju hungrig av all öl också.. det förstår ni väl? Då vill man ha något fett, som Mc Donalds, pommes och cheddarcheesedip med fiskburgare och en stor fläskig milkshake. Det förstår väl vilken idiot som helst!

Det är rikligt med snö utanför fönstret även idag, och jag tänkte njuta av min sista dag som en fri människa.

Vad ska jag då göra? Jo jag tänkte först och främst gå till swedbank för att få reda på mitt saldo (sånt skojsigt man gör på sina lediga dagar)

Dra en sväng till gamla stan, titta på fotografierande kineser och kanske få lite jul i kroppen.

Undra om NKs julskyltning har börjat? Det får bli en sväng förbi där också. Men jag har bestämt för mig att den inte börjar förrens 1 Dec.

Hoppas allt är bra med er.



Ovido - Quiz & Flashcards