Alla inlägg den 2 november 2008

Av linnea - 2 november 2008 23:37

Okej, detta problem igen som jag då inte kan få bukt med.

Vad är det som gör att mina ögon ständigt söker sig till främmande mäns skrev på tunnelbanan?

Det har börjat gått så långt att jag till och med tro mig känna ett sus av obehag från de skrevande männens sida, eftersom att jag fastnar med blicken så pass uppenbart och på ett så pass intimt ställe. 

Det är ganska roligt att sitta och drömma mig bort med blicken på ett skrev, det ska naturligtvis vara snygga jeans och ett "fint" skrev att lägga ögonen på. Ibland är det kul för man kan nästan urskilja storleken, okej hans är sån och ser ut sån.. då måste han alltid vara sån i bingen. eh. Ja, ibland går jag för långt.

Vad är det jag vill med detta frenetiska stirrande frågar ni, och även jag mig själv ibland.

Vad är det jag vill se? Att den helt plötsligt reser sig och hälsar på mig?

Fan. Jag måste sluta åka kommunalt.



Av linnea - 2 november 2008 19:40

Hemma från erotikmässan, fett värt!

Vi anlände till alvik och hängde in våra jackor, dörrarna öppnades och det hördes dunkande technomusik och man kunde nästan sig känna lukten av sex när man gick in i lokalen.

Det var som att komma in i the heaven of dildos!

Det fanns verkligen allt, massagestavar, tusen olika små vibratorer, rabbits, analpluggar, strap-ons, porriga underkläder, lösvaginor.. you name it!

Det fanns till och med en scen med strippor (tyvärr ej manliga)

Jag och mia pallade bara med en och en halv dans innan vi fick nog av nätstrumpor och röven som hon ständigt putade med.

Det kändes inte alls sexigt, bara billigt och liksom.. ja.. billigt.

Och det enda jag kunde tänka på var:

1. Undrar hur många män i publiken som har stånd just nu

2. Undrar hur många män i publiken som tänker gå och tillfredställa sig själv efter föreställningen.

Och slutligen 3. Undra hur många män i publiken som står bredvid sina flickvänner och önskar att det vore "våta-vivian" eller "kåta-kristin" som dansar uppe på scenen som stod vid deras sida istället.

Av linnea - 2 november 2008 13:33

Okej, kvickt inlägg, i fredags var jag ute i flemingsberg på halloweenfest, fick höra hoffmaestro, bli full och dansa lite = väldigt lyckat.

Igår var jag på barnkalas och sedan kom jag till The Grudge.

Idag blir det fair erotica, tänk själva! Jag föreställer mig en mässa med mycket rosa gulligull, alltså vadderade handklovar, rosa rabbits och söta gulliga små vibratormaskiner.

Eller så är det helt tvärtom.. alltså sjuuuuukt kinky med piskor, lack och läder.

Uppdatering om erotikmässan sker senare i afton.

Ovido - Quiz & Flashcards