Alla inlägg den 11 mars 2009

Av linnea - 11 mars 2009 18:11

Holy miss moly vad jag var sugen på alkoholkonsum idag.

Menneeee....

Alla som inte sett den svenska vampyrfilmen "Låt den rätte komma in" så beordrar jag er att se den.

Jag har nu funderat mycket och länge på att gå o se Män som hatar kvinnor. Jag hetsläste ut boken när jag fick reda på att den skulle komma ut på film, och med den briljanta Mikael Nyqvist i en av huvudrollerna.

Jag känner att jag behöver en vän som ställer upp på ölhävning och ilskna samtal om män och orättvisor i alla lägen, jag har rätt få av såna har jag märkt.

AH nu drack dom Corona på tv bara för det!!

Fan vilket tråkigt inlägg känner jag.. ni förstår vad jag vill få fram eller?

Ja.. om du är sugen på en eller tio öl.. call me.


I detta väder och rusk så behöver man ett hjärtligt paraply som detta!


Ovido - Quiz & Flashcards