Alla inlägg den 5 december 2008

Av linnea - 5 december 2008 18:40

Mia: Du, när du tar upp spegeln, är det för att kolla din fitta?

Jag: Japp! Och det är vackert, vackert!

Av linnea - 5 december 2008 11:13

Av alla sex and the city avsnitten jag har i min box så var jag tydligen tvungen att välja The Big Journey.

Det börjar i vanlig ordning, med att Carrie, samantha, charlotte och miranda sitter på en restaurang. Carrie berättar att "she need to get laid"

Åker därefter till San Fransisco, träffar Big och tror att hon ska få sex, gör allt som står i hennes makt för att han ska tycka att hon är het, men allt Big vill göra är att prata prata prata, så det slutar med att dem somnar, carrie med förmodligen värk i kroppen, och Big med carrie bok över huvudet.

Anyway.. jag råkade gå förbi systemet igår, stapplade in och köpte mig en flaska vitt vin. Gick sedan hem och öppnade den direkt, (efter jag hade varit på ica och köpt mih ett paket marlboro light)

Och eftersom jag inte hade förmått mig att äta något under hela dan (det är hälsosamt att vara olycklig?!)

så blev jag naturligtvis ganska dragen efter bara en kort stund, kroppen värkte fortfarande men det blev bättre efter varje klunk.

Mia kom hem ganska sent och möttes av en dimmig blick och röda ögon, undrade naturligtvis om allt stod rätt till. Kunde inte hålla charaden så länge och låtsas att allt stod rätt till, så det brast ganska kvíckt och mia fick klappa min axel, för att tala klarspråk: röka med mig och hålla med om allt jag säger.

Somnade/däckade runt 01 med ingen arm runt mig alls.

Förresten, i samma avsnitt så säger carrie "eller åtminstonde lägga dig ovanpå mig?, jag behöver manlig tyngd på mig"

Kände igen frasen och kom på att den hade kommit från min mun några dagar tidigare.




Ovido - Quiz & Flashcards