Alla inlägg den 1 december 2008

Av linnea - 1 december 2008 22:10

fick lite dåligt samvete över att jag snäste av er sådär i slutet av mitt föregående inlägg, jag menade ju absolut det jag skrev, men jag borde inte ha skrivit det. och det ber jag här och nu om ursäkt för.

en sak jag inte heller borde var att flytta upp till storstadsslummen igen utan att ha någonstans att bo.

hur dum får man vara? hur mycket pallar man?

eh, alkohol tack.

åt helvete med er allihopa!!!!!!!!!


Av linnea - 1 december 2008 21:50

Fan vilken underbar skiva jag lyssnar på.

Balkan beats vol 1. Jag var på multikulti och fick massa tips om härlig balkaninspirerad musik och drack senegaliskt kaffe som smakade som en blanding mellan koda och barr.

Nu värker det i kropp och själ och jag hoppas att jag någongång kommer bli nöjd och glad.

Men åh, jag blir i varjefall glad av musiken som fyller mina öron just i detta ögonblick.

Jag har så mycket jag vill skriva just nu, men jag kan inte.. för jag är icke anonym.

Jag ska köpa en dagbok imorgon hade jag tänkt.

Samt ett gymkort på friskis och svettis.

Eh. Fan, jag måste sluta med sådana här bajsinlägg.

åt helvete med er allihop!

Ovido - Quiz & Flashcards