Direktlänk till inlägg 22 oktober 2009

Onsdagnatt.

Av linnea - 22 oktober 2009 00:12

Kära Dagbok

Fan vad jag hatar dig.

Har en sämst kväll i en sämst stad med bara sämsta människor.

Orkar inte med mina tankar.

Orkar inte med mina dåliga tankar som alltid överväger dom bra.

Orkar inte med att folk påverkar mitt sätt att agera.

Orkar inte med en ständig kamp.

Orkar inte med att ha fett hår.

Orkar inte med att lukta svett. Jofan. ärligt talat så skiter jag i hur jag luktar just nu.

Orkar inte med att köpa nytt sl kort.

Orkar inte med kyliga blickar

Orkar inte med att klockan tickar så jävla högt

Orkar inte med att vilja höra att det ordnar dig.

Orkar inte med öl.

Orkar inte med hemlängtan.

ok nu får det vara nog, ni förstårpoängen,

nej, en till,

Orkar inte med att inte kunna sova.


 
 
Miss s

Miss s

24 oktober 2009 15:22

Välkommen till hösten säger jag bara.
Har också sånna tankar,
Men de går över.
Dock är det sjukt jobbigt när de kommer av sig själva och tar över i skallen..

http://days.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av linnea - 17 augusti 2013 01:50

När jag har en relation hakar jag upp mig på allt som känns fel och dåligt, som att jag letar efter saker bara för att kunna avsluta nåt, och påbörja nånting annat. När man sedan blickar bakåt tänker jag bara på det bra, på det som betydde nånting....

Av linnea - 13 augusti 2013 20:53

Efter snart ett år hälsar jag mig själv tillbaka till bloggandet. Väl mött Linnea! ...

Av linnea - 19 november 2012 21:31

Det kan inte krävas mycket i barndomen för att man ska bli känslomässigt rubbad som vuxen. Jag var alltid ett glatt barn, glatt men eftertänksamt.  Hade mycket idéer om hur saker skulle vara och om det visade sig vara fel eller om nån sa emot kun...

Av linnea - 18 november 2012 11:59

Väldigt surrealistiskt nu. Sitter ensam på Muffinbakery på Östermalm, det är nästan helt fullt här fast alla är tysta. Ur högtalaren spelas en fransk sorglig låt, antagligen om kärlek. En läser tidning. En sippar på en juice. En sitter med sin ...

Av linnea - 18 november 2012 11:42

Väldigt surrealistiskt nu. Sitter ensam på Muffinbakery på Östermalm, det är nästan helt fullt här fast alla är tysta. Ur högtalaren spelas en fransk sorglig låt, antagligen om kärlek. En läser tidning. En sippar på en juice. En sitter med sin ...

Ovido - Quiz & Flashcards