Direktlänk till inlägg 24 augusti 2009

prutt

Av linnea - 24 augusti 2009 00:48

Har kollat på film med marieke och ätit nyttigheter.

Nu när hon åkt så tänkte jag börja mitt dexter-maraton.

Det blir såhär när jag blir tvungen att sova själv!

När jag ska lägga mig så blir det liksom aldrig att jag gör det.. det finns så mycket annat kul att göra, äta yoggi, dricka te, klia sig i skrevet, kolla på dexter.

Sarbi blir alltid trött för han går upp tidigt, då blir det att jag lägger mig också, men somnar gör jag ju inte naturligtvis, därför känns det mer rätt att sitta uppe nu, för om jag hade gått och lagt mig så hade jag legat och vridit mig och slösat bort tid.

Och sen har jag dessutom inte min spikmatta här, som är ett slags sovhjälpmedel för mig.

Nu vet jag inte vad jag ska göra, ingen är online på varken facebook eller msn. ringa någon kan jag inte göra.

vilar mina ögon på dexter.

försöker bli trött.

..

försöker..


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av linnea - 17 augusti 2013 01:50

När jag har en relation hakar jag upp mig på allt som känns fel och dåligt, som att jag letar efter saker bara för att kunna avsluta nåt, och påbörja nånting annat. När man sedan blickar bakåt tänker jag bara på det bra, på det som betydde nånting....

Av linnea - 13 augusti 2013 20:53

Efter snart ett år hälsar jag mig själv tillbaka till bloggandet. Väl mött Linnea! ...

Av linnea - 19 november 2012 21:31

Det kan inte krävas mycket i barndomen för att man ska bli känslomässigt rubbad som vuxen. Jag var alltid ett glatt barn, glatt men eftertänksamt.  Hade mycket idéer om hur saker skulle vara och om det visade sig vara fel eller om nån sa emot kun...

Av linnea - 18 november 2012 11:59

Väldigt surrealistiskt nu. Sitter ensam på Muffinbakery på Östermalm, det är nästan helt fullt här fast alla är tysta. Ur högtalaren spelas en fransk sorglig låt, antagligen om kärlek. En läser tidning. En sippar på en juice. En sitter med sin ...

Av linnea - 18 november 2012 11:42

Väldigt surrealistiskt nu. Sitter ensam på Muffinbakery på Östermalm, det är nästan helt fullt här fast alla är tysta. Ur högtalaren spelas en fransk sorglig låt, antagligen om kärlek. En läser tidning. En sippar på en juice. En sitter med sin ...

Ovido - Quiz & Flashcards